loading...
دانلود جدیدترین 12 آهنگها, موزیک
امير بازدید : 30 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (1)

برومند: بازی‌های استقلال را دنبال نمی کنم! - …

برومند: بازی‌های استقلال را دنبال نمی کنم! شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 11. صفحه نخست; اخبار ...

برومند: بازی‌های استقلال را دنبال نمی کنم! - …

برومند: بازی‌های استقلال را دنبال نمی کنم! سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - 2016 June 28. صفحه نخست ...

کاپ | برومند: بازیهای استقلال را دنبال نمی کنم!

... بازیهای استقلال را دنبال نمی کنم! ... بازی های این تیم را نمی بینم و دنبال هم ... برومند ...

برومند: بازی‌های استقلال را دنبال نمی کنم! | اولین ها

پیشکسوت تیم استقلال گفت: درست است که استقلالی هستم اما برای ... رحمتی بازی با ذوب را از ...

برومند:یک نماد4 داشتیم آن را هم از ما گرفتند ...

پرویز برومند: شهرداری یاسوج را به دنبال فجر …

... به لیگ برتر را دارد. برومند ... قبول نمیکنم ... استقلال خوزستان را روشن می ...

مربی گری تیم ملی برای نکونام زود است/از حذف …

... چون بازی های لیگ را ندیده ... مسابقات المپیک را دنبال می کنم و فکر ... برومند: استقلال ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «پرویز برومند»

پرویز برومند : استقلال رحمتی را ... و بازی های این تیم را ... اما فکر نمیکنم راحت ...

مربی گری تیم ملی برای نکونام زود است/از حذف …

... چون بازی های لیگ را ندیده ام نظر ... را دنبال می کنم و فکر می کنم ... را درک نمی کنم.

استقلالی ام اما بازی های تیم را دنبال نمی کنم! - …

... بازی های این تیم را نمی بینم و دنبال هم نمی کنم. ... پول قند و چای و میوه استقلال را هم ...

برومند: یک نماد4 داشتیم آن را هم از ما گرفتند/به …

یک مربی باید بداند در یک‌سری از بازی‌های خاص ... را فراموش نمیکنم ... ضعف استقلال را ...

برومند:یک نماد4 داشتیم آن را هم از ما گرفتند | …

مدلینگ به دنبال ... استقلال گرفته را فراموش نمیکنم، اما از ... برومند استقلال ...

مربی گری تیم ملی برای نکونام زود است/از حذف …

بازیکن اسبق استقلال ... نظری نمی دهم.انشااله بازی های بعد ... را دنبال می کنم و ...

خبرگزاری فارس - برومند:یک نماد4 داشتیم آن را هم از ما ...

... می‌خواستند استقلال را ... برومند: یک نماد4 ... استقلال گرفته را فراموش نمیکنم، اما از ...

برومند : سومین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران هستم

من دارم بازی های آن ها را نگاه ... فکر می کنم تا آن زمان، استقلال نسبت ... میلیون را نمی داد و ...

بزیک: سال 76 می‌توانستیم استقلال را 6 تایی کنیم/ بازی‌های ...

به نظر شما علیرضا منصوریان در استقلال ... را 6 تایی کنیم/ بازی‌های ... زمان نمی ...

برومند: آقای افشارزاده!چرا مردم و رسانه‌ها را فراری دادید ...

... 10 نفر روی نیمکت استقلال نشسته‌اند و هیچ کاری نمی ... برومند درخصوص ... را می‌خوردم. استقلال ...

پرویز برومند : برگ برنده استقلال و منصوریان همین …

... تصور نمی کنم ... سرمربی استقلال به دنبال ... دارنده نشان طلای بازی‌های ...

کاپ | پرسپولیسیهامیگفتندکاش استقلالی …

... بله بازی های استقلال را دنبال می کنم. ... بود و فکر نمی کنم به جز ... بازی های آسیایی ...

پیشکسوتان استقلال از بازی امشب می گویند

... و موفقیت استقلال را ... فیلم بازی های این تیم را دیده ... کنم هر بازی سختی خود را دارد ...

روزنامه آرمان - نکونام باید دوره‌های مربیگری را

بازی‌های بعد را ... را دنبال نکرده ام اما با نفراتی که در تیم‌ها دیده ام فکر می‌کنم ...

واکنش حسین ماهینی به انتشار عکس همسرش | ساتین

... این جوان برومند ... بازی‌های حسین را نمی ... بازی هایش را دنبال نمی کنم و در ...

پاشازاده:پرسپولیسی‌ها می‌گویند کاش در استقلال بازی نمی

... ادامه دهد محرومیتش را ... از مسئولان استقلال خوزستان ... نمی دانست چطور با ...

پرسپولیس 1-1 استقلال ♦ دربــــــــی 81 ♦ - انجمن های ...

  • 10 POSTS
  • FIRST POST: 10/28/2015

10/29/2015 · ... جزئیاتش را دنبال ... بازی های استقلال را مشاهده کردم و فکر نمی کنم نکته مبهمی ...

گفتگو با محمد نوازی : بازیکنی که بعد از دربی سه …

- در دوره‌ای که ناصر حجازی استقلال را ... من را نمی ... برای استقلال بازی کنم اما چون ...

برومند:به گذشته برگردیم به رافت مشت نمی‌زنم + …

بازی‌های رایانه‌ای ... نه، این کار را نمی کنم چون پشیمان هستم ... برومند ، استقلال ...

برومند: حماسه ملبورن خودش یک انقلاب بود!

15 سال پیش با ما بازی می‌کردند توپ به پایشان نمی‌خورد! برومند: ... را می‌کنم که ... بازی های ...

مربی گری تیم ملی برای نکونام زود است-از حذف …

بازیکن اسبق استقلال ... نظری نمی دهم.انشااله بازی های بعد ... را دنبال می کنم و ...

سال‌ها برای استقلال جان کندم اما پولم را ندادند/ از …

برای استقلال بازی نمی کنیم ... قهرماني آن ها را استشمام مي‌کنم. ... بازی های امروز ...

صحبت های تند پرویز برومند درباره باشگاه استقلال

... خواستند استقلال را ... از بازی‌های خاص مثل ... گرفته را فراموش نمیکنم، اما از ...

4 سال در استقلال بازی کردم ولی همه به من می گویند …

سال من از 74 تا 77 بازی های خوبی در استقلال بازی کردم ولی همه بازی های سال 74 را ... نمی کنم که به ...

خانم برومند علت برهنگي گلشيفته را كشف كرد

... نظر خانم برومند را هم ... باشد و من این را نمی ... کنم هر روز کلی وقت ات را جلوی اینه ...

مربیان استقلال و پرسپولیس باید بنشینند به …

... میخواهند استقلال را از سر ... دهکده بازی های ... بی‌رحم این تیم را نمی ...

مصاحبه با پرویز برومند و پایان رافت درباره‌‌ی دربی …

... البته بعضی بازی‌های حساس را هم می ... برومند: یک زمان استقلال با ... برومند: فکر نمیکنم ...

علی سامره کفش‌هایش را آویخت :: ورزش 3

... یادم می‌آید در یکی از بازی‌های ... افسوس گذشته را نمی ... می خواستم بارسا را ترک کنم.

نوازی: به خاطر استقلال به زندان قصر هم رفتم/ در …

متاسفانه من بازی‌های پرسپولیس را ... بدش نمی‌آید استقلال 6 ... دربی را پیش‌بینی نمیکنم;

جام نیوز :: JamNews - دژاگه یک پای محمد نوازی هم نمی

* بعد از 13 سال هنوز برومند را با ... * بازی های الآن را دنبال ... فکر کنم نفر چهارصدم استقلال ...

اس اسی ها | SSIHA - بازیــــکنان اســـتقلال

... است، این کار را نمیکنم. ... استقلال نمی ... آن هواداران بازی های تیم را تحریم ...

امیرحسین صدیق: هرگز در اخراجی‌ها بازی نمیکنم!!

بازی های ملی; گیشه ... و هجو را نمی ... کارگردانی کنم مال خودم است و دنبال نویسنده خوبی ...

کدام دربی‌ گلر استقلال را به‌فکر خداحافظی انداخت؟

بازی‌های رایانه ... استقلال لیگ را خوب شروع کرد اما فراز و نشیب ... در مورد احتیاط صحبت نمیکنم.

وبلاگ هواداران استقلال تهران

آنها در تیم ملی بازی‌های سختی را پشت ... من دیگر بیش از این صبر نمیکنم و به ... و استقلال را ...

اختصاصی/ پرویز برومند: کاش ناصر خان بود و …

... هر سه رده سنی تیم های پایه ای استقلال را تمرین ... برومند آینده استقلال را با منصوریان ...

مرضیه برومند: مسئولین دنبال نکات غیراخلاقی در …

مرضیه برومند: مسئولین دنبال نکات ... وقت را نمی‌شناختم ... فراموش نمیکنم که به ...

انتقاد برومند از رحمتی - 11news.ir

... کرد و او را مقصر شکست استقلال ... ما به نتایج بازی‌های ... سرخ را نمی ...

سوشا در دربی جوگیر می شود و پرسپولیس می بازد

استقلال در این فصل بازی های یکنواختی را ... کنم مشکل اصلی استقلال این است که خوب تمرین نمی ...

اسـتــقـــــلال - اخبار کوتاه ورزشی

کلیپ بازی های استقلال. ... که نتايج ليگ را دنبال مي ... اما این کار را نمی کنم و از پای ...

پيش بيني بازي استقلال و پرسپوليس از نگاه …

فکر کنم استقلال این بازی را با پیروزی ... پرویز برومند: استقلال 2 ... مهمی را در بازی‌های بزرگ ...

اس اسی ها | SSIHA - ویژه نامه خداحافطی علی سامره از …

... و من شدم بازیکن استقلال اما همیشه فجر را در ... را نمی خورم خیلی ... اصلا اینطور فکر نمیکنم.

کامل ترین تاریخچه بازیهای استقلال پرسپولیس - …

تیم های پرسپولیس و استقلال تاکنون 69 دربی را ... به دنبال ... استقلال : پرویز برومند ...

مهاجم استقلال: زنیت مرا می خواست ترسیدم بروم

بازی‌های استقلال را همچنان دنبال ... استقلال هم پرویز برومند و ... شما را به بازی های ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 1,061
  • بازدید کلی : 7,184