loading...
دانلود جدیدترین 12 آهنگها, موزیک
امير بازدید : 18 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (0)

پیوس: دایی از من بهتر بود

خانه / ورزش / پیوس: دایی از من بهتر بود. پیوس: ... او افتخارات زیادی دارد و از من بهتر بوده است.

پیوس: دایی از من بهتر بود - fararu.com

پیوس: دایی از من بهتر بود ... دایی مهاجم بزرگی بود که به ... او افتخارات زیادی دارد و از من بهتر ...

پیوس: دایی بهتر از من بود و حقش بود انتخاب شود/ …

پیوس: دایی بهتر از من بود و حقش بود انتخاب شود/ دهه ... دایی بهتر از من بود و عالی بازی می‌کرد و ...

پیوس: دایی بهتر از من بود - Bartarinha.IR | برترین ها

پیوس: دایی بهتر از من بود شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 16. صفحه نخست; اخبار ...

پیوس: دایی بهتر از من بود - برترین ها | خبر فارسی

پیوس: دایی از من بهتر بود - فرارو نیوز | خبر فارسی

پیوس: دایی از من بهتر بود

پیوس: دایی از من بهتر بود سه شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 13:37 پیشکسوت پرسپولیس می گوید ...

پیوس: دایی بهتر از من بود و باید در نظرسنجی 90 اول …

پیوس: دایی بهتر از من بود و باید در نظرسنجی 90 ... خداييش هر جور حساب كنيد، دايي بهتر از من بود.

پیوس: طارمی نباید از گلزنی سیر شود/ دایی از من بهتر بود ...

پیوس: طارمی نباید از گلزنی سیر شود/ دایی از من بهتر بود. پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد مهدی ...

پیوس: دایی بهتر از من بود - Bartarinha.IR | برترین ها

پیوس: دایی بهتر از من بود سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 05. صفحه نخست ...

پیوس: دایی از من بهتر بود

پیوس: دایی از من بهتر بود ...

پیوس: دایی از من بهتر بود - dana.ir

پیوس: دایی از من بهتر بود. ... او افتخارات زیادی دارد و از من بهتر بوده است.

پیوس: دایی از من بهتر بود - yjc.ir

... علی دایی از اسطوره‌های فوتبال ایران بود و به مراتب از من بهتر است. ...

نسیم آنلاین | پیوس: دایی بهتر از من بود

... دایی مهاجمی عالی و بهتر از من بود و حقش بود انتخاب شود. ... پیوس: دایی بهتر از من بود ...

پیوس: دایی از من بهتر بود - lesannews.com

از آرایشگاه شبیه سازی مسی تا دابسمش های فوتبالی + ...

پیوس: دایی بهتر از من بود و حقش بود انتخاب شود/ …

پیوس: دایی بهتر از من بود و حقش بود انتخاب شود/ دهه شصتی ها بیشتر ما را می شناسند

پیوس: دایی بهتر از من بود و حقش بود انتخاب شود/ …

پیوس: دایی بهتر از من بود و حقش بود انتخاب ... علی دایی بهتر از من بود و حقش بود که به ...

کاپ | پیوس: دایی بهتر از من بود/ دهه شصتی ها با ما …

پیوس: دایی بهتر از من بود/ دهه شصتی ها ... علی دایی به مراتب از من بهتر بود و افتخار می کنم که ...

جام نیوز :: JamNews - علی دایی بهتر از من بود و باید ...

علی دایی بهتر از من بود و باید ... پیوس اما پیش از این نظرسنجی می‌گوید حق دایی است که اول ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - واکنش فرشاد پیوس

... 90/ علی بهتر بود، او ... دايي بهتر از من بود. ... به فرشاد پیوس میدم ...ولی علی دایی ...

پیوس: دایی سرشار از قدرت وتوان و انگیزه بود/ …

خانه » خبر » پیوس: دایی سرشار از قدرت ... آن چه امروز هست بهتر بود. ... ما هم بود و من از این ...

پیوس در رقابت با دایی: حق علی است اول شود

واکنش تند رییس کمیته استیناف به‌ اظهارات علی دایی: ... بود/ می خواهیم جزو ... شوم/ از مسئولان ...

واکنش فرشاد پیوس در آستانه رقابت با دایی در …

واکنش فرشاد پیوس در آستانه رقابت با دایی در …

واکنش فرشاد پیوس در آستانه رقابت با دایی در ... دايي بهتر از من بود. ... بهتر از پیوس ...

لگد بنگر از روی تعصب بوده است!

پیوس: دایی بهتر از من بود ; عابدزاده دوباره به پرسپولیس بازگشت ; ارسال نظر نظرات ...

پیوس: طارمی فیکس باشد بهتر می‌شود

به گزارش نامه نیوز ، فرشاد پیوس در خصوص ... بود اما فکر می‌کنم ... از عالیشاه نوبت من ...

فرشاد پیوس: فردوسی پور سرمان کلاه گذاشت :: ورزش 3

... علی دایی از همه بهتر بود و یک ... هست بهتر بود. فرشاد پیوس در ... از من خواسته شد ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - پیوس: دایی نابغه بود

پیوس: دایی نابغه بود و ... 10 درصد آرا پس از علی دایی ... من هم خیلی بهتر بود و به چیزی ...

واکنش فرشاد پیوس به اول شدن دایی در نظرسنجی 90

دایی از خود من هم خیلی ... باتیستوتا بود... آقای پیوس شما خیلی ... تر و بهتر بود، فوتبالش ...

واکنش فرشاد پیوس به اول شدن دایی در نظرسنجی 90

ستاره اسبق قرمزها می گوید دایی یک نابغه بود و ... دایی از خود من هم خیلی ... بهتر از رضایت ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «علی دایی»

علی دایی از نظر فنی فوق العاده بود و به قول فرشاد پیوس ... دایی از خود من هم خیلی بهتر بود و ...

توضیحاتی برای نگهداری بهتر از پا

توضیحاتی برای نگهداری بهتر از ... فرشاد پیوس - علی دایی ... های من و رحمتی درگوشی بود.

آنچه در برنامه نود گذشت / از انتخاب دایی تا تشکر …

من از شما تشکر می ... ۷۳،۳ درصد اول بود و فرشاد پیوس با ۱۰،۸ ... تومان بود و امسال بهتر ...

فرشاد پیوس: فردوسی پور سرمان کلاه گذاشت

... علی دایی از همه بهتر بود و یک ... مثلاً از من می ... پیوس دست آخر از سرنوشت ...

دایی مقتدرانه بهترین مهاجم بعد از انقلاب شد …

پیوس: دایی از من بهتر بود . سه شنبه 11 اسفند 1394 13:37. خداداد بهترین مهاجم سایه پس از انقلاب ...

واکنش فرشاد پیوس به اول شدن دایی در نظرسنجی 90

ستاره اسبق قرمزها می گوید دایی یک نابغه بود و ... فرشاد پیوس که در ... دایی از خود من هم ...

جای علی دایی بودم 150 گل می‌زدم! + عکس

... علی دایی از همه بهتر بود و یک ... هست بهتر بود. فرشاد پیوس در ... مثلاً از من می ...

هفت صبح | واکنش فرشاد پیوس به اول شدن دایی در …

ستاره اسبق قرمزها می گوید دایی یک نابغه بود و ... پیوس به اول شدن دایی ... دایی از خود من هم ...

واکنش فرشاد پیوس به اول شدن دایی در نظرسنجی 90

واکنش فرشاد پیوس به اول شدن دایی در ... «علی دایی بهترین بود. ... دایی از خود من هم خیلی بهتر ...

جام نیوز :: JamNews - واکنش فرشاد پیوس به انتخاب "علی دایی ...

واکنش فرشاد پیوس به انتخاب "علی دایی" به عنوان ... دایی بهتر از من بود و عالی بازی می‌کرد ...

فوتبالی‌ترین | واکنش فرشاد پیوس به اول شدن دایی

ستاره اسبق قرمزها می گوید دایی یک نابغه بود و ... فرشاد پیوس که در ... دایی از خود من هم ...

ورزش - donya-e-eqtesad.com

پیوس: دایی از من بهتر بود ... به گزارش «ایسنا» فرشاد پیوس می‌پذیرد که دایی از او بهتر ...

واکنش فرشاد پیوس در آستانه رقابت با دایی در …

فرشاد پیوس درباره قرمز شدن تیم منتخب ایران بعد از ... فرشاد پیوس درباره ... علی دایی, ...

فرشاد پیوس: فردوسی پور سرمان کلاه گذاشت

... علی دایی از همه بهتر بود و یک ... هست بهتر بود. فرشاد پیوس در ... از من خواسته شد ...

فرشاد پیوس - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

من از همان ابتدای فصل ... پرسپولیس دهه 60 یک تیم رویایی بود و بسیار بهتر از این ... پیوس: دایی از ...

نماز شکر فرشاد آقای گل و یارانش | سایت رسمی …

تحلیل فرشاد پیوس از دربی هشتاد و دوم (ویدئو) ... پیوس: دایی بهتر از من بود و حقش بود انتخاب ...

علی دایی - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

همانطور که دیدید امروز بهتر از ... من دانشی دارم که دایی از ... بود که دایی 18 درصد از ...

انتخاب علی دایی به عنوان بهترین مهاجم نوک تیم ملی پس از ...

پس از دایی، فرشاد پیوس، رضا ... باوی کسی بود که حتی بهتر از دایی ضربه سر ... از نظر من اونایی ...

عبدالعلی نبی ستاره والیبال پرسپولیس:آن اتفاق …

... آن اتفاق نمی افتاد 30 تا دایی و پیوس هم ... بهتر از فوتبالش بود. ... بهتر بود و مربی ...

قرمزترین پسر دنیا - عکس های فرشاد پیوس

تیمی دارم،بهتر از استقلال خونی،بهتر از اب روان من ... فرشاد پیوس, ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 1,043
  • بازدید کلی : 7,166